Gudbrandsdal Gatebilklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Gudbrandsdal Gatebilklubb


 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli

Go down 
+10
gorCin
raydeN
WT-Racing
Solbakken
celica
Viva
Bergme
Tommy_ner
-Rønningen-
olehenri
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Kommer du på treffet?
Ja!
Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Vote_lcap79%Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Vote_rcap
 79% [ 11 ]
Nei!
Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Vote_lcap21%Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Vote_rcap
 21% [ 3 ]
Antall stemmer : 14
 

AvInnlegg
WT-Racing
Har ett liv utenom internett!
Har ett liv utenom internett!
WT-Racing


Antall Innlegg : 23
Registration date : 12.04.2008

Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli   Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 EmptyTor Jun 05, 2008 3:30 pm

ja. vil ikke ha noen ulykker med meg som sjåfør. derfor vil jeg heller at alle skal sitte godt fast å ha hjelm! er det noen som vil melde seg frivilig til å justere sele og sånn forde som skal sitte på? den blir belønnet med å sitte på når det skal satses å showes litt:)
Til Toppen Go down
-Rønningen-
Admin
-Rønningen-


Male
Antall Innlegg : 569
Bosted : Bergen/tretten/Lillehammer
Registration date : 02.02.2008

Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli   Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 EmptyTor Jun 05, 2008 3:33 pm

WT-Racing skrev:
ja. vil ikke ha noen ulykker med meg som sjåfør. derfor vil jeg heller at alle skal sitte godt fast å ha hjelm! er det noen som vil melde seg frivilig til å justere sele og sånn forde som skal sitte på? den blir belønnet med å sitte på når det skal satses å showes litt:)

Regner med at jeg blir stående i start området! Så da blir vel den jobben min regner jeg med Razz

Men vi flytter denne diskusjonen over til det nye forumet ?
Til Toppen Go down
Turbojapse
N00b
N00b



Antall Innlegg : 3
Registration date : 20.05.2008

Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli   Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 EmptyFre Jun 06, 2008 1:00 am

-Rønningen- skrev:
Tror ikke det blir no problem Wink he..

Har du meldt deg på ?

Denne tråden sammen med andre vil snart bli flyttet over i det nye forumet.

Så visst har je meldt meg på!! Twisted Evil Må ha med Laurel dagitt..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli   Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli - Page 4 Empty

Til Toppen Go down
 
Klubbtreff Gardermoen Raceway. 27 Juli
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Gudbrandsdal Gatebilklubb :: Diskusjoner :: Happenings-
Gå Til: